2012. február 18., szombat

TS Christin vagyok!



Kedves olvasó! Egyik spirituális élményemet fogom most  leírni. A szülői házból úgymond véglegesen 20 éves koromban költöztem el. Megint eltelt 20 év, amikor édesanyám biztonság érzete megingott. Esett, kelt , és arra gondoltam, hogy nem hagyom magára, hazaköltöztem. Szerencsére megváltozott a helyzet, és az esések szinte el is múltak. Eleinte volt munkám, később viszont  nem kaptam sehol, és ez évekig tartott. Egy alkalommal kint voltam a kertben, szép nyári nap volt, és föltettem magamnak egy kérdést!!!

Miért nem találok magamnak munkát, és mit keresek itt?  
Furcsa a kérdés, ugye? De hát ezt kérdeztem magamtól. Egy pillanatra megálltam, és különös érzés fogott el. Hiszen itt én boldog vagyok! Különlegesen Boldog!
Megadtam magamnak a választ! Nagyon szeretem az édesanyámat, minden pillanatát élvezem az együttlétünknek, még a nem túl kellemes dolgokat is, mert elvicceljük, kinevetjük,  nem siránkozunk rajta, és ő is partner ebben, boldogok vagyunk!
Akkor minden ami körülöttem volt " lüktetni kezdett". Jól olvasod kedves olvasó, lüktetett körülöttem minden, a fűzfa törzse, ágai , levelei, a fillagórium ami vasból volt, életre kelt, aurája lett mindennek, és pulzált, élt körülöttem amire csak ránéztem. Csodálatos futó muskátlik, lüktettek pulzáltak, a színek elmondhatatlanul gyönyörűek, harsányak voltak. A fű színe olyan csodaszép volt, hogy nincsenek rá szavak. Addig ilyen színeket még nem láttam, minden harmonizált körülöttem. Volt mélysége mindennek, szinte átlátszó volt amit láttam. Elhiszed, hogy szavakkal nem tudom leírni? Körülbelül háromszor két percig tarthatott ez az élmény, de szerintem inkább nem tudom, itt nem  volt a tér és idő, ebben a létezésben. Életem egyik legcsodálatosabb élménye volt!!!

Sokszor eszembe jut, azóta sem volt ilyen látomásom. Évekkel később elmentem az AVATAR című filmet megnézni a moziba. Hát borzongató hasonlósággal csinálták meg azt a filmet, mint amit a valóságban, éber állapotban megéltem. Kedves olvasó, ez nem tévedés, ha tudnánk mindig olyan állapotba hozni magunkat, ami nekem spontán akkor sikerült (tehát nem tudatosan), akkor így láthatnánk gyönyörű világunkat. Azt  a BOLDOGSÁG érzést amit akkor éreztem, szintén nem lehet elmondani, leírni. Biztosan eljön az az idő amikor ilyen lelki állapotban élhetünk, ebben a csodálatos teljességben, és ha láttad az AVATÁRT akkor tudod miről beszélek. Ha nem láttad nézd meg, mert a jövődet fogod látni, csak még kell hozzá az  3D-s szemüveg, hogy lásd azt a plusz dimenziót.



Köszönöm, hogy velem voltál: TS Christin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése