2012. január 23., hétfő

Üdvözöllek TS Christin vagyok!




Engedd meg, hogy tegezzelek, ez egy közvetlenebb formája számomra, a kontaktusnak, és bízom benne, hogy Neked is Kedves Olvasó. A bejegyzéseimet természetesen mindenkinek ajánlom, de föl szeretném hívni a figyelmet, hogy időnként kicsit a "földtől elrugaszkodottnak" tűnhetek. Spirituális embernél ez megszokott, ha ezt az utat járod vagy fogod járni, te is majd meglátod. Tudom kicsit durván hangzik, de így van. Amit megosztanék Veletek, azok velem történt események, és álmok amik tanító jellegűek voltak, és remélem még lesznek. Kérlek amiket leírok, Ne hidd el, nem azért mert nem igaz, hanem ez csak egy információ. A Te tapasztalatodat, azt nem tudod majd nem elhinni, mondhatja bárki, hogy valótlan, Te tudni fogod, hogy igen ezt Hiszem, mert megtapasztaltam. Mégis remélem számodra érdekes is lehet amit írni fogok. Kezdeném egy nagyon lájtos kis álommal.

Álmomban Szlovákiában dolgoztam ügynököltünk, redőnyöket, reluxákat árultunk, még a régi hagyományos módon, házaltunk vele. Egy új építésű házban vagyunk, én kínálom az árut, leginkább idős házaspárok lakták a lakásokat. Megértettem őket: új ház, sok kiadás, nem tudnak rendelni, és indulóban voltunk, amikor az egyik idősebb kis néni azt kérdezi tőlem.
-Tudja-e, hogy mi az a megvilágosodás?
Hirtelen annyi jutott az eszembe, hogy nem tudom, sőt jó lenne tudni, amikor a kérdéstől való meglepődéstől, egy kis szünet után mondani kezdtem, ami sugallat átjött föntről.
-A megvilágosodás a NIHIL állapota. - mondtam
És ezzel a lendülettel föl is ébredtem.

Gondolkoztam mert ezt a szót hallottam már, de különösebben nem használtam még, meg velem kapcsolatban azt tudni kell, hogy egyszerű ember vagyok, és nem a lexikális tudásomért fognak ellopni, és megkérdeztem a mindentudó páromat, hogy tudja-e mit jelent a NIHIL?
-Hallottam már, de nem tudom. - válaszolta
Tudtam, hogy az álmom tanító jellegű volt, azt is, hogy természetesen az én álmom nekem szól. Beütöttem a számítógépem keresőjébe tehát azt, hogy NIHIL. 
A válasz : A nihil a semmi állapota.
Gondolkozz!  Ha semmi van, ott minden is van ! Tehát a semmiben ott van a minden, és a mindenben ott van a nagy semmi. Ez lenne a megvilágosodás? Meglehet. 
Az biztos, ha  tudnám, hogy megvilágosodtam, nem írnám le, illetve elmondhatatlan, de inkább megélhető lehet ez az állapot. Gondolom. Sok okfejtést olvastam már erről, de ami álmomban érkezett, ez a három szó, nagyon egyszerű és velős!!
A megvilágosodás a NIHIL állapota.

Szia: TS Christin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése